Miércoles, 28 de agosto de 2013 · Número 163
O contido mostrado a continuación é unha versión do BOP oficial, auténtico e asinado electrónicamente en PDF

ATENCIÓN: Esta páxina é unha tradución automática Traducción automática
Gallego - Castellano

Administración Local

Municipal

Cabanas

Aprobación definitiva taxa expedición documentos

EDICTO.

Non presentándose alegación durante o prazo de exposición ao público, queda elevado a definitivo o acordo do Pleno do Concello adoptado en data 29 de maio de 2013, sobre imposición da taxa por expedición de documentos administrativos, así como da correspondente ordenanza fiscal reguladora, cuxo texto íntegro faise público no cumprimento do establecido no artigo 17.4 do Texto refundido da Lei reguladora das facendas locais, aprobado por Real Decreto Lexislativo 2/2004, do 5 de marzo.

Contra a aprobación definitiva poderá interpoñerse recurso contencioso-administrativo nos termos establecidos na Lei reguladora da xurisdición contencioso-administrativa.

ORDENANZA FISCAL NUMERO 28, REGULADORA DA TAXA POLA EXPEDICIÓN DE DOCUMENTOS ADMINISTRATIVOS.

Artigo 1º. Fundamento e natureza

En uso das facultades concedidas polos artigos 133.2 e 142 da Constitución e polo artigo 106 da Lei 7/1.985, de 2 de abril, reguladora das Bases de Réxime Local, e de conformidade con o disposto nos artigos 15 a 19 do Real Decreto Lexislativo 2/2004, do 5 de marzo, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei reguladora das Facendas Locais, este Concello establece a “Taxa por Expedición de Documentos Administrativos”, que rexerase tanto por a presente Ordenanza Fiscal, así como no seu caso, pola Ordenanza Xeral de Xestión, Recadación e Inspección dos Tributos e outros Ingresos Públicos, e demais normativa de aplicación, as normas da cal atenden ao prevido no artigo 57 e concordantes do citado Real Decreto Lexislativo 2/2004.

Artigo 2º. Feito impoñible

1. Constitúe o feito impoñible da Taxa a actividade administrativa desenvolvida con motivo da tramitación, a instancia de parte, de toda clase de documentos que expida e de expedientes de que entenda a Administración ou as Autoridades Municipais, e que non estean gravados especificamente por outras taxas municipais.

2. Para estes efectos entenderase tramitada a instancia de parte calquera documentación administrativa que fose provocada polo particular ou redunde no seu beneficio aínda que non mediara solicitude expresa do interesado.

3. Non estará suxeita a esta Taxa a expedición de certificacións acreditativas das altas baixas nos padróns fiscais dos distintos tributos de carácter local, do estado das débedas tributarias e da prescrición de dereitos a favor desta entidade, así como a tramitación de expedientes necesarios para o cumprimento dos deberes de colaboración coa Administración de Xustiza (entendidos estes no que se refire ás certificacións e informes solicitados de oficio polas autoridades xudiciais), os expedientes de devolución de ingresos indebidos, os recursos administrativos contra resolucións municipais de calquera índole e os relativos á prestación de servizos ou realización de actividades de competencia municipal e á utilización privativa ou o aproveitamento especial de bens de dominio público municipal, que estean gravados por outras Taxas Municipais ou polos que se esixa un prezo público por este Concello.

4. Así mesmo, non estará suxeita á taxa a obtención de copias dos documentos integrantes dos expedientes administrativos por parte dos membros da Corporación no exercicio das súas funcións como tales.

5. Igualmente considérase non suxeita á presente taxa, a expedición de documentos administrativos de calquera clase, solicitados por outras Administracións Públicas no exercicio das súas funcións, ou ben polos organismos autónomos ou sociedades mercantís dependentes destas sempre que actúen no cumprimento de fins de interese público, así como aqueles que se expidan a efectos de Seguridade Social e Servizos Sociais.

Artigo 3º. Suxeito pasivo

Son suxeitos pasivos contribuíntes as persoas físicas e xurídicas e as entidades a que se refire o artigo 35.4 da Lei Xeral Tributaria que soliciten, provoquen ou no interese da cal redunde a tramitación do documento ou expediente de que se trate.

Artigo 4º. Responsables

A responsabilidade, solidaria ou subsidiaria, das obrigas tributarias do suxeito pasivo, aplicarase nos supostos e co alcance que se sinala nos artigos 41 a 43 da Lei Xeral Tributaria.

Artigo 5º. Exencións

So admitiranse os beneficios fiscais que veñan establecidos nas normas con rango de Lei ou deriven de tratados ou acordos internacionais.

Artigo 6º. Cota tributaria

1. A cota tributaria determinarase por unha cantidade fixa sinalada segundo a natureza dos documentos ou expedientes a tramitar, de acordo coa Tarifa que contén o artigo seguinte.

2. A cota da tarifa corresponde á tramitación completa, en cada instancia, do documento ou expediente de que se trate, dende a súa iniciación ata a súa resolución final, incluída a certificación e notificación ao interesado do acordo recaído.

Artigo 7º. Tarifa

1. A Tarifa a que se refire o artigo anterior, estrutúrase nos seguintes epígrafes:

CONCEPTO

Cota Euros

Epígrafe Primeiro. Certificacións e compulsas.

1. Certificados de convivencia e residencia e outros que requiran informe da policía local

3,00

2. Certificación de documentos ou acordos municipais.

3,00

Cando sexan de máis dun folio. Por cada folio a maiores

0,50

3. Inscrición no Rexistro de parellas de feito

5,00

4. As demais certificacións

5,00

5. Pola verificación ou bastanteo de poderes a producir efecto nas Oficinas Municipais.

10,00

6. Polas dilixencias e compulsas de documentos para outras administracións, por cada documento.......................................................

Cando sexan máis de cinco documentos, cobrarse como se o total fose de cinco documentos. Máximo 5 euros.

1,00

Epígrafe Segundo. Documentos expedidos ou estendidos polas Oficinas Municipais.

1. Expedición de permisos de armas.

6,00

2. Expedición de copias de atestados da Policía Local

8,00

3. Certificados sobre cuestións en materia de Urbanismo referentes a procedementos que deban surtir efectos noutros Organismos Públicos.

10,00

4. Pola copia de proxectos existentes nos expedientes do Arquivo Municipal

30,00

Epígrafe Terceiro. Fotocopias e Copias expedidas por máquinas do Concello.

1. Reprodución de documentos expedidos polo Arquivo Municipal:

10,00

Epígrafe Cuarto. Outros expedientes ou documentos.

1. Certificacións catastrais.

3,00

2. Por cada expediente de concesión de licenza ou autorización municipal non tarifado especificamente por outra taxa

20,00

3. Por calquera outro expediente ou documento certificado non tarifado expresamente

30,00

2. No caso de que na mesma instancia se soliciten varias certificacións ou a expedición de varios documentos dos gravados coa presente taxa, a tarifa a aplicar estará constituída pola suma das tarifas correspondentes a cada un dos documentos solicitados.

Artigo 8º. Bonificación da cota

Non se concederá bonificación ningunha dos importes das cotas tributarias sinaladas na Tarifa desta Taxa.

Artigo 9º. Remuneración

1. Devengarase a taxa e nace a obriga de contribuír cando se presente a solicitude que inicie a tramitación dos documentos e expedientes suxeitos a tributo.

2. Nos casos a que se refire o número 2 do artigo 2º, a remuneración prodúcese cando teñan lugar as circunstancias que provean a actuación municipal de oficio ou cando esta se inicie sen previa solicitude do interesado pero redunde no seu beneficio.

3. A obriga de contribuír, unha vez nacida, non se verá alterada pola denegación da petición ou pola renuncia ou desestimento do solicitante, sempre que a actividade municipal se iniciase efectivamente, e independentemente de que o interesado retirara o correspondente documento administrativo. Iso sen prexuízo do establecido no artigo 6º apartado 4 da presente Ordenanza.

Artigo 10º. Declaración e ingreso

1. De conformidade co previsto no artigo 26.1.b) do Real Decreto Lexislativo 2/2004, do 5 de marzo, polo que se aproba o Texto Refundido da Lei reguladora das Facendas Locais, toda solicitude, para que poida ser admitida a trámite, deberá acompañarse do xustificante do pagamento da presente taxa.

2. Ao amparo do establecido no artigo 27 do citado texto legal, o importe da taxa regulada na presente Ordenanza, esixirase en réxime de autoliquidación, debendo presentarse simultaneamente coa oportuna solicitude, non causando dereito ningún naqueles casos en que do expediente se derive unha petición de licenza ou autorización, que só poderán levarse a cabo cando se obteñan estas.

En todo caso, unha vez iniciado o expediente, a Administración municipal poderá comprobar a realidade dos datos achegados polo interesado así como calquera outros que haxan de servir de base para o cálculo dos dereitos correspondentes e, á vista dos resultados de tal comprobación, practicará a liquidación provisional, con dedución do, se é o caso, ingresado mediante autoliquidación.

A práctica da liquidación, no seu caso, éo sen prexuízo da potestade administrativa para a inspección dos datos declarados ou da actividade desenvolvida realmente polo suxeito pasivo, e para a aplicación de sancións, se iso fose procedente.

3. Todas as liquidacións que se practiquen como consecuencia da regulado nos apartados anteriores serán notificadas aos obrigados ao pagamento da taxa, para o seu ingreso nas arcas municipais, a través de entidade colaboradora correspondente, utilizando os medios de pagamento e os prazos que sinala a Lei Xeral Tributaria e normas ditadas no seu desenvolvemento.

4. Os escritos recibidos polos condutos distintos do Rexistro Municipal, a que fai referencia o artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, que non vingan acompañados do xustificante de ingreso dos dereitos correspondentes, serán admitidos provisionalmente pero non poderá dárselles curso sen que se emende a deficiencia ao fin da cal se requirirá ao interesado para que no prazo de dez días contados a partir do seguinte a aquel en que lle sexa notificado o devandito requirimento, aboe as cotas correspondentes co apercibimento de que transcorrido o devandito prazo sen efectualo, se terán os escritos por non presentados e será arquivada a solicitude, previos os trámites oportunos.

Artigo 11º. Infraccións e sancións

En todo o relativo á cualificación de infraccións tributarias, así como das sancións que por estas correspondan en cada caso, estarase ao disposto nos artigos 181 e seguintes da Lei Xeral Tributaria e na normativa regulamentaria ditada en desenvolvemento desta última.

Disposición final

A presente Ordenanza final, aprobada provisionalmente polo Pleno da Corporación en sesión realizada o 29 de maio de 2013, quedou definitivamente aprobada despois de transcorrido o período de exposición pública sen reclamacións, entrará en vigor o día seguinte de publicada no Boletín Oficial da Provincia, e será de aplicación a partir da súa entrada en vigor, manténdose vixente ata a súa modificación ou derrogación expresa.

Cabanas 19 de agosto de 2013.

O Alcalde.

Asdo. Germán Castrillón Permuy.

2013/10651

©2009 Deputación da Coruña